Franciza Noodle Pack

Oportunitate – noodle pack

 

Trăim o perioadă în care gastronomia locală se reinventează, permițând tot mai multe influențe ale bucătăriilor recunoscute internațional, pe fondul curiozității crescute din partea unui public tot mai educat și cosmopolit.

Un raport marketresearch.com referitor la piața de mâncare și băuturi din România relevă o creștere rapidă pentru trimestrul al patrulea din anul 2017, determinată de o încredere ridicată a consumatorilor într-o piață relativ nesaturată. Raportul estimează că România va fi una din țările europene cu cea mai rapidă dezvoltare a pieței în următorii 5 ani. Se preconizează, în același timp, o evoluție a veniturilor, ce va influența creșterea sumei alocate consumului, incluzând aici și produse de calitate superioară.

În acest context de business, am adus în România, în premieră, un concept inovator: noodle la pachet, bazat pe gastronomia asiatică, adaptată gusturilor europene.

Mai mult, pornind de la una din valorile noastre de bază, integritatea, am alăturat acestui concept inovator pe cel de bucătărie deschisă. Încă din 2011, QSR Magazine a anticipat că transparența va fi unul din principalele trenduri în industria restaurantelor. În plus, un studiu al Harvard University, în care universitatea americană a transformat o sală de mese într-un restaurant cu bucătărie deschisă, a relevat o creștere cu +17.3% a percepției clienților asupra calității preparatelor servite.

Încrederea pe care o oferă clienților acest concept determină o apreciere superioară a calității mâncării, iar motivația bucătarilor de a oferi calitate superioară crește.

Simplitatea, transparența, autenticitatea sunt diferențiatorii de business cei mai căutați, mai ales din perspectiva eforturilor de marketing.

Consumatorii își doresc să facă parte din experiența culinară, chiar din etapele pregătirii ei. Cum smartphone-ul are o importanță tot mai mare în viața consumatorului, afacerile își doresc să fie și ele prezente acolo.  În această industrie, cu un concept de bucătărie deschisă, au cele mai mari șanse.

Prin fiecare paltformă de socializare, consumatorul are acces direct către brand. Consecința e nevoia unei comunicări reale, directe și în timp real. De asemenea, libertatea clientului în acordarea feedback-ului responsabilizează afacerile în oferirea de servicii și produse de calitate, dar și de răspunsuri personalizate diferitelor solicitări ale consumatorilor.

Pregătirea noodle-ului pe plită, împreună cu celelalte ingrediente care necesită tratare termică impactează clientul, vizual și olfactiv, determinându-l să se bucure de mâncare și mai mult. Vorbim de o procedură care se pretează a fi fotografiată, filmată, și urcată pe platformele de socializare care pun accent pe vizual.

Această caracteristică ajută în mare măsură la marketarea produsului, deci și a brandului. Cu ajutorul pachetului prestabilit și puterea marketingului pentru întreaga franciză, puterea de promovabilitate crește exponențial. Pentru francizat, costurile de marketing sunt foarte scăzute, dar eficiența prin testarea prealabilă a strategiilor de promovare și puterea de convingere sunt mult mai mari decât cele pentru afacerile de aceeași mărime de pe piață.

Alternativă 

Oferim o alternativă pentru prânzul în oraș sau acasă prin serviciul Delivery. Meniul se bazează pe noodle și un set de șase sosuri care se pliază perfect pe produsele oferite.

Ideea pe baza căreia s-a creat Noodle Pack este mâncarea pe bază de noodle oriental în cel mai apropiat mod posibil de cel asiatic. De aceea, importăm ingredientele direct din Asia, pentru a recrea gusturile cât mai apropiat de cele originale. În același timp, le și adaptăm gusturilor europene, în așa fel încât să se creeze o combinație perfectă între aromele tradiționale asaitice și gusturile așezate europene. Rețeta e verificată, tot mai mulți consumatori educați din România au apetit pentru a încerca gusturi, experiențe culinare noi.

 

Se pliază pe gustul fiecărui client.

Oferim o gamă variată de produse, pentru toți clienții. Baza ofertei o reprezintă noodle-ul, care este completat de șase sosuri speciale create de Noodle Pack. Ele se potrivesc de minune cu diferitele ingrediente complementare, creând astfel o gustare ușoară, gustoasă și sățioasă.

Fiind primul și singurul concept de noodle din România la deschiderea afacerii în 2015 la Baia Mare, afacerea s-a extins constant în mai multe locații din țară. Am reușit să păstrăm, în tot acest timp, calitatea superioară a preparatelor.

Am perfecționat un sistem, prin care este posibil ca, pornind de la ingredientele importate din Asia și adăugându-le pe cele de la noi, să creăm un gust echilibrat, în aceeași masură exotic și european. Acest sistem ridică afacerea la nivel de performanță, devenind astfel scalabil, având potențial de a se replica, recrea, de câte ori există nevoie și cerere.

O altă caracteristică pozitivă este ușurința cu care se poate tranforma servirea preparatelor în format to go, scăzând semnificativ timpii de pregătire a porțiilor atât pentru servire, cât și pentru livrare. Astfel, am reușit maximizarea eficienței în servire, atingând vânzări record la festivaluri de calibru internațional, ca Untold.

Am creat brandul Noodle Pack cu multă muncă, sârguință și testare, pentru a junge într-un final la un pachet de servicii care răspunde nevoii clienților în ce privește  calitatea ridicată.

Pe parcursul drumului prin care am ajuns la aceste rezultate, am învățat despre piață, despre produs și despre dorințele clienților. Aceste cunoștințe se completează cu experiența căpătată de la celelalte branduri pe care le-am crescut, de aceea am decis să nu ne rezumăm doar la oferirea unei afaceri la cheie, ci să întrecem așteptările colaboratorilor noștri. Astfel, pe lângă videourile informative, educative despre pregătirea preparatelor sau softurile de gestiune și management, oferim 12 manuale care acoperă în întregime toate ariile de funcționare a unei afaceri și face posibilă conducerea, operarea acesteia, chiar și fără experiență.

 

Inovație:

 

  • Bucătăria deschisă. Un concept de ultimă oră în business-ul cu restaurante, bucătăria deschisă este inovația care vorbește cel mai bine despre una din valorile importante pentru noi: integritatea. Adoptat tot mai des în industrie, conceptul de bucătărie deschisă oferă încredere clienților, dar și un adevărat spectacol vizual și olfactiv. Toate aceste motive vor constitui puncte de diferențiere a business-ului dumneavoastră și de atragere a acelei categorii de clienți ce pun accent pe calitate.

 

  • Rețete asiatice adaptate gusturilor europene. Păstrăm aroma binecunoscută și calitatea preparatelor specifice bucătăriei asiatice prin aprovizionarea cu produse originale din Asia. Acestora le adăugăm produse proaspete de la producătorii locali, atent selectionați pentru a răspunde exigențelor noastre în ce privește calitatea produselor.

 

  • Concept unic, bazat exclusiv pe noodle.Din diversitatea bucătăriei asiatice, am ales un singur produs și am creat, în jurul lui, o ofertă unică în peisajul local al restaurantelor. Unicitatea produsului vă va oferi un diferențiator puternic față de concurență, un motiv în plus pentru care clienții vă vor prefera oferta.

 

Tipul de clienț

Clienții noștri sunt persoane educate, care au avut ocazia să guste diferite gastronomii și să-și definească preferințele. Au vârste cuprinse între 18 și 35 de ani și doresc să se răsfețe, savurând în oraș preparate sănătoase, sățioase și ușoare. Recomandăm ca locațiile în care dezvoltați franciza să fie în zona marilor dezvoltări imobiliare de clădiri de birouri / de afaceri.

Sunt multe feluri de restaurante asiatice și preparate inspirate din gastronomia asiatică, dar mai puține axate pe noodle, ca ingredientul de bază al meniului. Transparența este creată prin expunerea ingredientelor la vedere în fața clientului, noodle-ul se finalizează pe plitele de după tejghea, direct expus la vedere consumatorilor. În plus, asigurăm clientului o mare varietate de alegeri din produsele comercializate. Acestea pot fi și combinate într-o mare varietate de opțiuni, ce satisfac toate cerințele, nevoile, gusturile.

 

  1. Sprijin susținut
  • Sistemul de francizare asigură un suport tehnic, informativ, managerial, care este la îndemâna celui/celei care conduce o franciză Noodle Pack. Efortul a fost deja depus, precursorii au eliminat obstacolele, au rectificat greșelile, s-au ales metodele cele mai eficiente, profitabile. Toate,cu scopul de a pune pe picioare o afacere eficientă, profitabilă.
  • Oferim suport în negocierile cu proprietarii de magazine (mall-uri și alte locații), precum și necesarul de documentație.
  • Bugetul de marketing a foststabilit pentru a ajuta brandul în general și, prin aceasta, și recunoașterea restaurantelor individuale, astfel având o putere de promovare exponențială.
  • Software de management și sales,personalizat pentru nevoile, necesitățile, profilul afacerii noastre, pentru o eficiență și transparență cât mai mare.

 

  1. Afacere la cutie

Vă oferim următoarele avantaje:

  • Recunoașterea mărcii- aveți șansa de a reprezenta un brand cunoscut și apreciat deja la nivel naț Spre deosebire de efortul de a introduce un produs nou pe piață, veți avea posibilitatea de a comercializa produse recunoscute, iubite, apreciate de către clienți la nivel național. Eforturile de marketing vor fi semnificativ mai reduse, iar rezultatele vor apărea într-un timp mai scurt.
  • Locație- pe lângă oferirea de consultanță în alegerea locației, vă oferim și planuri arhitecturale semnate de un arhitect autorizat, intermediere în relația cu spațiile comerciale, echipa de construcție/amenajare interioară a locației și contracte cu prețuri negociate pentru toate echipamentele și utilajele necesare.
  • Unicitate / originalitate – produsul pe care se bazează afacerea Noodle Pack este unic în România, fiind foarte atractiv pentru clienți. Nișa originală vă va oferi un avantaj puternic în diferențierea pe piața restaurantelor.
  • Instructaj ușor- echipa noastră dedicată a pregătit materiale exhaustive – pe suport scris, online sau video. De asemenea, vă va sprijini în deprinderea de abilități de gestionare a soft-urilor cu care afacerea noastră operează. De la opețatiuni, la marketing și resurse umane, informațiile pe care le livrăm în pachetul de franciză reprezintă o adevarată școală de afaceri.

 

Nu vă rămâne decât să faceți același lucru, pentru asigurarea viitorului dumneavostră. Urmați sfatul sloganului nostru ”Choose smart”, pentru o afacere viabilă, sustenabilă, testată, implementată, verificată cu succes de toți clienții noștri.

Pe lângă clienți, colaboratorii noștri (angajați, furnizori) și sistemul performant de franciză sunt stâlpii care vor asigura succesul afacerii dumneavoastră.

 

Ce condiții minime trebuie să îndepliniți ca să fiți francizat și care sunt pașii de urmat pentru a deveni unul?

Am creat conceptul de franciză Noodle Pack, pentru a aduce beneficiile culinare ale bucătăriei asiatice oriunde este posibil și rentabil. De aceea, suntem mereu în căutare de parteneri pentru franciza Noodle Pack alături de care să creștem organic și să aducem bucurie oamenilor implicați în tot procesul. Pentru a fi partener Noodle Pack trebuie să îndepliniți mai multe condiții, iar apoi să parcurgeți câțiva pași.

 

Condițiile necesare:

  • Să dețineți o firmă. Pentru a putea semna un contract de franciză, prima condiție  este să dețineți o firmă înregistrată legal în România.
  • Să aveți pregătită o schiță a planului de afaceri pe care doriți să-l propuneți. Având în vedere că doriți să deschideți o franciză într-o anumită piață locală, cel mai probabil necunoscută nouă, e nevoie să pregătiți o schiță a planului de afaceri care să ia in considerare particularitățile orașului, zonei, clienților, pieței în care vreți să vă desfășurați activitatea.
  • Să aveți experiență relevantă în domeniul HORECA și / sau în franciză. De asemenea, vă va recomanda disponibilitateade a depune efort consistent înainte de a vedea rezultate concrete, perseverența, seriozitatea, responsabilitatea, spiritul antreprenorial etc.
  • Să aveți suma de bani necesară pentru a iniția colaborarea (detalii mai jos).

Pentru o potențială colaborare, contactați Departamentul de Franciză Noodle Pack.

 

Următorii pași:

Pasul 1 – Cercetați piața de franciză din zona sau țara dumneavoastră.

Studiați atent condițiile și locațiile care ar putea fi convenabile, rentabile pentru afacerea dumneavoatră. Trebuie să țineți cont de realitățile pieței, să calibrați așteptările, să descărcați și să vă familiarizați cu prezentarea noastră despre franciza Noodle Pack (o găsiți mai jos, la secțiunea „Broșură”).

 

Pasul 2 – Trimiteți cererea.

Dacă intenționați să faceți parte din lanțul nostru de francize Noodle Pack, să deschideți și să administrați o unitate/unități Noodle Pack, atunci, conform cu termenele și condițiile Acordului din Manualul de Franciză, vă încurajam să completați chestionarul online de mai jos, la secțiunea „Formular franciză”. Personalul nostru vă va răspunde în cel mai scurt timp.

Aceasta nu reprezintă nicio obligație, dar ne va oferi acces la mai multe informații și ne va ajuta să vă cunoaștem mai bine. Vă vom contacta pentru a aranja o dată de întâlnire și o locație.

 

Pasul 3 – Analizați toate detaliile.

Odată ce ați luat contact cu reprezentanții noștri, vom revedea acordul de franciză cu avocatul dumneavoastră. Odată planul financiar decis, sunteți gata să deveniți membru al echipei Noodle Pack!

Fiecare afacere Noodle Pack aparține francizorului care o administrează, dar mobila, toate echipamentele și ustensilele oferite, sunt în custodia francizorului. O locație centrală perfectă, administrată la standarde înalte și alți factori, vă pot ajuta să aveți succes. Dacă ne respectați condițiile și ajungeți în sistemul nostru de francizare, veți primi suportul nostru chiar înainte de a începe colaborarea:

  • Consultanță pentru alegerea locației corecte (în unele cazuri putem media relația cu mall-urile, unde dorim să introducem franciza);
  • Termene de livrare stabilite în acordul de franciză;
  • Livrarea echipamentelor pentru locație va fi în termenele conținute în capitolul 2;
  • Furnizarea gratuită a proiectelor arhitecturale necesare locațiilor date în folosință;
  • Furnizarea instrucțiunilor necesare pentru reparația mobilierului și decorului;
  • Veți primi și know-how-ul administrativ, tehnic, operațional și de marketing, Manualul de franciză, și tehnicile de training al angajaților;
  • Veți primi, de asemenea, produsele comandate în exact cantitatea, calitatea și termenii ceruți de documente, conform contractului, sau veți primi indicații despre furnizorii exclusivi de la care aveți obligația, ca Francizat, să cumpărați produsele care vor fi vândute sub egida brandului Noodle Pack;
  • Training-ul și pregătirea angajaților înainte și după deschiderea locației, dar și periodic pe toată perioada contractului.

Produsele Noodle Pack se diferențiază de produsele celorlalte restaurante cu specific asiatic prin adaptarea specificului asiatic la preferințele europene. Amprenta gustului Noodle Pack e ușor recognoscibilă. Preparatele sunt sănătoase și sățioase, oferind clientului energie pentru o viață completă. Cele șase sortimente de sosuri sunt baza identității preparatelor noastre noodle.

Suntem o afacere de dimensiuni mici și ușor de administrat. Știm că mulți dintre partenerii noștri nu vor avea experiență în management. De aceea, vă vom fi alături la fiecare pas.
Echipa noastră vă va ghida de-a lungul procesului de administrare a afacerii și vă vom instrui, împreună cu echipa dumneavoastră, pentru a obține cele mai bune rezultate. Avem documentație pe suport fizic, on-line și video care vă va fi de mare ajutor. De asemenea, puteți apela la echipa noastră care va fi bucuroasă să vă ofere tot sprijinul necesar.

Echipa noastră vă va asista dacă aveți nevoie de mai multe informații și va fi la îndemână când porniți afacerea, pentru a avea grijă că totul funcționează perfect.

Accesați pagina noastră web la secțiunea Franciză, unde veți găsi mai multe informații, inclusiv un video, o broșură, și un formular care trebuie completat. Tot aici, există și un buton cu pașii pe care trebuie urmați, pentru a face parte din familia Noodle Pack.

Ne bucurăm cu adevărat când cineva dorește să aducem Noodle Pack într-un oraș în care încă nu există. Strategia noastră este să lucrăm cu parteneri puternici, care își doresc dezvoltare și expansiune la nivel național. În cazul în care sunteți o astfel de persoană, nu ezitați să ne contactați! Vă vom oferi toate informațiile de care aveți nevoie și vom stabili o întâlnire, dacă vreți să deveniți Master Francizat în zona / țara dumneavoastră.

Echipa noastră de marketing vă va ajuta să alegeți o locație potrivită, prin cercetare de piață și alte unelte. Vă vom pune la dispoziție cele mai bune informații, care vă vor ajuta să luați cea mai bună decizie.

Câțiva factori de luat în considerare când alegeți o locație:

Este necesar să căutați o locație centrală, sau un shopping-mall cunoscut. Știți: locație, locație, locație. Vă vom sprijini la fiecare pas cu o unealtă specială doar pentru întrebările de acest gen, care să vă ajute să faceți o alegere înțeleaptă.

Nu este o problemă atât de dificilă, deoarece niciodată nu vor fi locații îndeajuns de multe pentru a satisface nevoile tuturor clienților! Descrieți-ne locația pe care o aveți în minte și, dacă e prea aproape de celelalte francize Noodle Pack, vă vom ajuta să găsiți o locație mai bună, cu ajutorul uneltelor noastre specializate.

Toată lumea este creativă în bucătărie, unde preferințele și identitatea personală se exprimă rapid. Din experiența noastră în această afacere, dar și în altele din domeniul HORECA, am învățat că, din diversitatea preparatelor care se pot pregăti din noodle, nu toate au priză la publicul larg. Experiența anterioară ne-a ajutat să creăm un produs unic, inspirat din bucătăria asiatică și adaptat gusturilor europene. Azi, deținem un portofoliu complet cu produse care se pot combina, astfel ajungând la un număr de 30 de preparate.

Avem patru categorii de produse, fiecare îmbinat în așa fel încât să satisfacă cele mai înalte cerințe ale iubitorilor de noodle.

Smart Pack oferă opțiunea de a combina Pachețele de Primăvară, sosul preferat și carne.

Family Pack (Vegetarian, Special sau Tasty) propune gusturi variate, pentru preferințele diferite ale membrilor familiei.

Supele Noodle Pack (dulce-acrișoară, picantă și mixtă) aduc căldura în suflet și sănătate la cutie.

Și bineînțeles, binecunoscutul Noodle Pack, cu Noodle de grâu, orez sau mixt, în combinație cu diverse tipuri de carne sau vegetarian și unul din sosurile noastre.

 

Avem pregătite combinații de produse care nu conțin carne: Noodle simplu, cu Spring Rolls, cu Tofu la diferite mărimi: Smart Pack Vegetarian, sau pentru întreaga familie, Family Pack Vegetarian.

Nu, deoarece nu putem garanta necontaminarea între produse. Este posibil ca preparatele să conțină urme de alergeni și nu vrem să le punem în pericol sănătatea.

 

O puteți găsi în fiecare locație Noodle Pack și, la cerere, vă trimitem un e-mail, cu lista de alergeni pentru fiecare tip de produs pe care îl vindem.

Vă stăm la dispoziție: experții noștri în marketing vă vor susține să găsiți cele mai potrivite mijloace de promovare. De asemenea, vom furniza conținut de calitate pentru paltformele de socializare, care reprezintă soluții pentru client, dar îl și educă, pentru a putea aprecia produsele noastre.

Vom planifica împreună un Grand Opening memorabil pentru clienții dumneavostră, care să dea un impuls puternic afacerii, chiar de la început. Avem tot portofoliul media necesar pentru promovare: video-uri comerciale profesionale, bannere, flyere, broșuri, pagină web și un manual special printre manualurile de Franciză: Manualul de Marketing.

Vă vom asista cu soluții și vă vom îndruma către parteneri, care pot înlesni crearea afacerii dumneavostră. Dar înainte de a discuta despre preț, vă recomandăm să analizați pagina noastră de internet, (secțiunea Franciză), pentru a afla mai întâi ce primiți când deveniți partenerul nostru. Veți identifica motivele pentru care doriti să faceți parte din Rețeaua Noodle Pack Franchise și, la final, prețul locației care vă interesează. Pentru a simplifica, puteți să accesați: www.noodlepack.ro/franciza

Dacă sunteți interesat, avem un formular pe această pagină,  care trebuie completat. Vă vom contacta cât mai curând.

Puteți oricând să ne contactați prin email cariera@noodlepack.ro, sau pe partenerii noștri care administrează una dintre locații. Cea mai bună, rapidă și exactă informație o puteți primi direct de la locația propriu-zisă, unde managerul vă poate informa despre posturile vacante.

 

Cum arată francizatul ideal?

Partenerul ideal are în primul rând un grad ridicat de determinare și se implică personal în dezvoltarea afacerii.

Mai important decât orice altceva este să aibă o atitudine corectă și să împărtășească valorile companiei noastre, în special faptul că pentru noi clientul este în centrul atenției.

De asemenea, ar fi ideal să aibă la dispoziție un minim de capital de investit și experiență de cel puțin trei ani în afaceri, cel mai bine în domeniul alimentar sau în franciză.