Oportunitate – noodle pack
Trăim o perioadă în care gastronomia locală se reinventează, permițând tot mai multe influențe ale bucătăriilor recunoscute internațional, pe fondul curiozității crescute din partea unui public tot mai educat și cosmopolit.
Un raport marketresearch.com referitor la piața de mâncare și băuturi din România relevă o creștere rapidă pentru trimestrul al patrulea din anul 2017, determinată de o încredere ridicată a consumatorilor într-o piață relativ nesaturată. Raportul estimează că România va fi una din țările europene cu cea mai rapidă dezvoltare a pieței în următorii 5 ani. Se preconizează, în același timp, o evoluție a veniturilor, ce va influența creșterea sumei alocate consumului, incluzând aici și produse de calitate superioară.
În acest context de business, am adus în România, în premieră, un concept inovator: noodle la pachet, bazat pe gastronomia asiatică, adaptată gusturilor europene.
Mai mult, pornind de la una din valorile noastre de bază, integritatea, am alăturat acestui concept inovator pe cel de bucătărie deschisă. Încă din 2011, QSR Magazine a anticipat că transparența va fi unul din principalele trenduri în industria restaurantelor. În plus, un studiu al Harvard University, în care universitatea americană a transformat o sală de mese într-un restaurant cu bucătărie deschisă, a relevat o creștere cu +17.3% a percepției clienților asupra calității preparatelor servite.
Încrederea pe care o oferă clienților acest concept determină o apreciere superioară a calității mâncării, iar motivația bucătarilor de a oferi calitate superioară crește.
Simplitatea, transparența, autenticitatea sunt diferențiatorii de business cei mai căutați, mai ales din perspectiva eforturilor de marketing.
Consumatorii își doresc să facă parte din experiența culinară, chiar din etapele pregătirii ei. Cum smartphone-ul are o importanță tot mai mare în viața consumatorului, afacerile își doresc să fie și ele prezente acolo. În această industrie, cu un concept de bucătărie deschisă, au cele mai mari șanse.
Prin fiecare paltformă de socializare, consumatorul are acces direct către brand. Consecința e nevoia unei comunicări reale, directe și în timp real. De asemenea, libertatea clientului în acordarea feedback-ului responsabilizează afacerile în oferirea de servicii și produse de calitate, dar și de răspunsuri personalizate diferitelor solicitări ale consumatorilor.
Pregătirea noodle-ului pe plită, împreună cu celelalte ingrediente care necesită tratare termică impactează clientul, vizual și olfactiv, determinându-l să se bucure de mâncare și mai mult. Vorbim de o procedură care se pretează a fi fotografiată, filmată, și urcată pe platformele de socializare care pun accent pe vizual.
Această caracteristică ajută în mare măsură la marketarea produsului, deci și a brandului. Cu ajutorul pachetului prestabilit și puterea marketingului pentru întreaga franciză, puterea de promovabilitate crește exponențial. Pentru francizat, costurile de marketing sunt foarte scăzute, dar eficiența prin testarea prealabilă a strategiilor de promovare și puterea de convingere sunt mult mai mari decât cele pentru afacerile de aceeași mărime de pe piață.
Alternativă
Oferim o alternativă pentru prânzul în oraș sau acasă prin serviciul Delivery. Meniul se bazează pe noodle și un set de șase sosuri care se pliază perfect pe produsele oferite.
Ideea pe baza căreia s-a creat Noodle Pack este mâncarea pe bază de noodle oriental în cel mai apropiat mod posibil de cel asiatic. De aceea, importăm ingredientele direct din Asia, pentru a recrea gusturile cât mai apropiat de cele originale. În același timp, le și adaptăm gusturilor europene, în așa fel încât să se creeze o combinație perfectă între aromele tradiționale asaitice și gusturile așezate europene. Rețeta e verificată, tot mai mulți consumatori educați din România au apetit pentru a încerca gusturi, experiențe culinare noi.
Se pliază pe gustul fiecărui client.
Oferim o gamă variată de produse, pentru toți clienții. Baza ofertei o reprezintă noodle-ul, care este completat de șase sosuri speciale create de Noodle Pack. Ele se potrivesc de minune cu diferitele ingrediente complementare, creând astfel o gustare ușoară, gustoasă și sățioasă.