Noodle Pack vrea sa ajunga la 50 de unitati in 2020

Anul trecut am avut frumoasa oportunitate de a le povesti celor de la Ziarul Financiar despre Noodle Pack. Ne-a facut placere sa ne amintim cum a fost la inceput de drum, dar si sa prezentam planurile noastre de viitor. Daca ești curios, gasesti AICI articolul.

De asemenea, ti-l impartasim si mai jos, iar daca vrei sa afli mai multe, ne poti scrie oricand la sectiunea Contact.

Lectura placuta! 🙂

 

1. Care este povestea businessului Noodle PacK? Cand ati inceput, cum v-a venit ideea?

R: In timpul mai multor vizite de afaceri in Austria, Viena, deoarece am petrecut mai mult timp impreuna in acest oras, am inceput sa consumam acest produs de la un comerciant chinez si am fost foarte placut surprinsi, atat de calitatea produselor, cat si de felul cum ne simteam de fiecare data dupa ce o mancam.

Astfel, am decis ca aceasta este o oportunitate de business foarte buna care are un potential imens dar nu este explorata la adevarata valorare. Asa am decis sa aducem acest produs, Noodle la cutie, in Romania, la momentul respectiv fiind un produs nou pe piata.

Aceasta este povestea de inceput Noodle Pack care a dus la deschiderea primei locatii in Aprilie 2015 in Baia Mare. The rest is History – cum se spune!

 

2. Prin ce va deosebiti de ceilalti competitori de pe piata de profil? Cu ce veniti nou pe piata de profil?

R:  In primul rand, noi am avut un vis si un scop foarte specific: Sa cream primul si singurul concept exclusiv de Noodle din Romania. Credem ca acest vis a fost realizat cu succes. Apoi, noi am lucrat intens in acesti 3 ani pentru a ne putea asigura ca oferim clientilor Noodle Pack aceeasi calitate premium in fiecare locatie. O alta caracteristica unica a conceptului nostru este usurinta cu care poti sa comanzi si cat de simplu este sa iei comanda “To-Go”

Desi suntem un lant de restaurante asiatice, retetele noastre au fost personalizate, am adaptat bucataria asiatica, pastrand cele mai importante elemente ale retetelor, dar am adaptat produsele la gusturile europenilor, iar aceasta munca a fost una de lunga durata si testare continua.

Dupa cum am spus, suntem un concept exclusiv de Noodle, avem o larga varietate de produse care au la baza Noodle-ul de grau si de orez, in total peste 30 de retete diferite. De asemenea, cele 6 sosuri speciale sunt foarte apreciate de clientii nostri, mai ales ca acestea pot fi combinate intre ele.

Probabil cel mai important atu al nostru este seriozitatea cu care am dezvoltat aceasta afacere, fie ca e vorba de felul in care ne tratam clientii sau de imaginea Brandului nostru, ne-am dat toata silinta sa facem lucrurile cum se poate mai bine.

 

3. De ce vreti sa va extindeti in sistem de franciza? Care este pentru un francizat avantajul unei afaceri Noodle Pack?

R: Orice afacere are diferite anotimpuri prin care trece, noi credem ca a venit toamna, am ajuns la maturitate dupa 3 ani de activitate in piata romaneasca, timp in care am avut destule ocazii pentru a invata toate secretele afacerii si pentru a rezolva toate problemele ce le-am intampinat, asa ca acum credem ca dupa 11 locatii suntem pregatiti pentru o noua etapa a afacerii. Un proverb vechi romanesc spune ca unde-s doi puterea creste si noi credem cu tarie ca impreuna cu viitorii nostri parteneri vom fi mai puternici.

Am reusit sa ne facem cunoscuti pe plan national, atat prin locatiile noastre permanente, dar chiar mai mult, prin participarea la o multime de festivaluri Street Food, Untold sau alte evenimente foarte importante. Astfel, am ajuns la niste rezultate frumoase din punct de vedere al cifrei de afaceri si credem ca afacerea este una de succes iar viitorul ei este intr-o colaborare buna cu viitorii francizati. Credem ca pentru a creste si a ne dezvolta intr-un mod sustenabil avem nevoie de parteneri francizati de incredere si, astfel, impreuna vom putea duce conceptul Noodle Pack la urmatorul prag de dezvoltare.

 

4. Ce ii oferiti dvs partenerului, cum il ajutati in dezvoltarea businessului?

R: Desi oferim trainunguri video atat pentru productie, igiena spatiului cat si pentru Managmentul afacerii si softurile special concepute pentru a gestiona si a conduce in mod eficient afacerea, noi credem ca scalabilitatea si procedurile noastre de lucru sunt cel mai mare avantaj pe care il primeste un francizat. Activand in piata romaneasca in diferite afaceri de mai multi ani stim ca multi oameni care se gandesc sa porneasca o afacere nu prea au experienta, asa ca am decis ca pachetul nostru de franciza sa nu fie doar un mic ghid despre productie si operatiuni zilnice, ci un mini curs de antreprenoriat in care, folosind cele 12 manuale ale francizei, incercam sa oferim tot suportul necesar.

 

5. Cum arata francizatul ideal? (varsta, studii, venituri, experienta)

R: Partenerul ideal are in primul rand un grad ridicat de determinare si se implica personal in dezvoltarea afacerii. Mai important decat orice altceva este sa aiba o atitudine corecta si sa impartaseasca valorile companiei noastre, in special faptul ca pentru noi clientul este in centrul atentiei. De asemenea, ar fi ideal sa fie undeva intre 30 si 40 ani, cu un minim de capital de investit de 100.000 de euro si cu experienta de cel putin trei ani in afaceri, cel mai bine in domeniul alimentar sau in franciza.

 

6. Cate unitati aveti in prezent? Ce planuri de dezvoltare aveti pentru urmatorii trei ani?

R: Momentan avem 11 locatii, in cele mai importante orase ale tarii si ne dorim sa ajungem in cat mai multe. Planul nostru este ca pana la finalul lui 2020 sa avem 50 de restaurante in Romania si sa deschidem cel putin 3 piete internationale, mai ales ca deja avem discutii despre Master Franciza in Spania.

De asemenea, colaborarea cu lantul de retail Kaufland prin care am deschis prima locatie din noul concept de Food Court in cadrul Kaufland Barbu Vacarescu din Bucuresti este un pas important pentru noi, avand planul ca in urmatorii 5 ani sa deschidem impreuna cu ei cel putin 10 -15 locatii.

 

7. Care sunt cele mai importante trei elemente pentru un business din domeniu? Cu ce trebuie sa vina un partener – spatiu, clienti, experienta?

R:Dupa cum am spus deja, credem ca cel mai important ingredient necesar intr-o astfel de afacere este o atitudine pozitiva si corecta. Asta inseamna pentru noi multa seriozitate, perseverenta in ciuda obstacolelor, transparenta si incredere reciproca in relatia cu noi, francizorul. De asemenea, experienta este foarte importanta si un spatiu bun este ideal, dar si in cazul in care nu are acces la un astfel de spatiu inca, avem multe solicitari de deschideri si impreuna putem gasi cea mai buna varianta.

 

8. Cum ati defini clientul dvs? Care sunt cele mai importante trei caracteristici ale acestuia?

R: Clientul care consuma mancare asiatica, in general este un client mai special. Media de varsta a clientiilor nostri este intre 18 si 35 de ani. In special corporatistii si cei din zonele dezvoltate de afaceri si birouri sunt cei mai intalniti clienti Noodle Pack.

 

9. Ce sfaturi i-ati da unui partener care vrea sa extinda businessul Noodle Pack in franciza?

R: Noua ne plac vorbele simple, asa ca cel mai important sfat ar fi sa iubeasca lucrul bine facut si sa se tina de treaba. Perseverenta si implicarea in afacere nu sunt optionale. In nici un caz sa nu accepte compromisuri in ceea ce priveste calitatea produsului si igiena spatiului. Apoi, sa nu uite sa puna tot accentul pe relatia buna cu clientii si partenerii sai.

 

10. Care au fost cele mai dificile momente din business? Dar cele mai frumoase de pana acum?

R: Credem ca cel mai greu a fost procesul de crestere al brandului din resurse minime financiare. A fost o provocare cautarea si legarea relatiilor contractuale cu furnizorii, deoarece in procent de 70% marfa este importata. Partea cea mai frumoasa este ca dupa implicarea fizica intensa in a dezvolta bucataria si imaginea noastra, acum suntem un lant de restaurante asiatice apreciat. Deschiderea ultimelor 2 locatii cu noul concept si rebranding din Vivo Cluj-Napoca si din Kaufland Bucuresti au fost doua momente foarte importante pentru noi, la fel ca si lansarea serviciului de delivery, care este un business­ nou pentru Noodle Pack si mult mai complex.